Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες μαθητές της Ηλείας που αυτές τις μέρες ξεχειλίζουν από οργή για το έγκλημα στα Τέμπη και μετατρέπουν αυτή την οργή τους σε καθημερινό αγώνα, απαιτώντας να μη μείνει κανένας ατιμώρητος. Η πόλη του Πύργου σήμερα πλημμύρισε από εκατοντάδες μαθητές οι οποίοι μαζί με τους καθηγητές τους και τους γονείς τους κατέβηκαν μαζικά και οργανωμένα στους δρόμους.

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η απαράδεκτη στάση του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ηλείας που κόντρα στην δίκαιη οργή των μαθητών επιστράτευσε το μέτρο της τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία για να τρομοκρατήσει μαθητές και καθηγητές και να εμποδίσει τη συμμετοχή τους στην κινητοποίηση.
Στηρίζουμε τους μαθητές και το λαό της Ηλείας, και βροντοφωνάζουμε μαζί τους «Το έγκλημα αυτό να μην συγκαλυφθεί, όλων των νεκρών θα γίνουμε φωνή».
Η νοοτροπία του «Πάμε κι όπου βγει…» δοκιμάστηκε. Τώρα ήρθε η ώρα ΕΜΕΙΣ να το πάμε αλλιώς!










