«Ανοιχτούς λογαριασμούς» άφησαν Άρης και ΑΕ Λεμεσού μετά την σημερινή πρώτη μεταξύ τους αναμέτρηση για τον Β΄ προκριματικό γύρο του Europa League.
Το τελικό 0-0 στο «Κλεάνθης Βικελίδης» σημαίνει ότι τα πάντα θα κριθούν στη ρεβάνς της 1ης Αυγούστου επί κυπριακού εδάφους.
ΠΗΓΗ: Newsbeast.gr








