*Στην Super League 2 και με τη… βούλα οι «ερυθρόλευκοι» της Ηλείας
*Απορρίφθηκε από την Επιτροπή Εφέσεων η ένσταση που είχε καταθέσει ο Άρης Πετρούπολης
Πανηγυρική και καθ’όλα επίσημη η άνοδος στη Super League 2 για τον ΠΑΣ Πύργος, καθώς η Επιτροπή Εφέσεων απέρριψε την ένσταση που είχε καταθέσει ο Άρης Πετρούπολης, με αποτέλεσμα να παραμείνει σε ισχύ η απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής. Η Εφέσεων απέρριψε ως απαράδεκτη την ένσταση του Άρη, απόφαση που δεν αφήνει κανέναν περιθώριο για συνέχεια ενστάσεων στον τρίτο βαθμό, δηλαδή στο CAS.

Μετά από αυτή την εξέλιξη οι «ερυθρόλευκοι» του Πύργου ανεβαίνουν πανηγυρικά στη Super League 2, έχοντας πλέον να αισιοδοξούν για τη συνέχεια. Στο άκουσμα της είδησης τα χαμόγελα στον Πύργο και σε όλη την Ηλεία είναι διάπλατα για τον ΠΑΣ, που κινείται πλέον ξεκάθαρα στις ράγες των επιτυχιών.
Η απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της Ε.Π.Ο. αναφέρει τα εξής:
«Απορρίπτει, ως αβάσιμη, την έφεση του εκκαλούντος αθλητικού σωματείου ΠΑΣ Πύργος κατά της 520/4.6.2026 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Ο.
Απορρίπτει την 12139/08.06.2026 έφεση του αθλητικού σωματείου ΑΣ Άρης Πετρούπολης κατά της 520/2026 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Ο. ως απαράδεκτη».
Ανοίγεται νέα σελίδα
Η οριστική άνοδος στη Super League 2 ανοίγει πλέον νέα σελίδα στο ηλειακό ποδόσφαιρο, με τους «ερυθρόλευκους» πλέον να κινούνται σε άλλα μονοπάτια.
Αποτελεί δικαίωση και για τον Αριστοτέλη Οικονόμου αλλά και για ολόκληρο το ποδοσφαιρικό τμήμα, την τεχνική ηγεσία που έκανε μια τεράστια προσπάθεια καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς που συνοδεύτηκε από μια εξαιρετική πορεία τόσο στην κανονική περίοδο όσο και στα μπαράζ ανόδου.
Σε ότι έχει να κάνει με τη νέα χρονιά, ο βαθμός δυσκολίας της Super League 2 είναι αρκετά δύσκολος. Απαιτείται σωστός προγραμματισμός και κινήσεις προκειμένου η ομάδα να μπορέσει με επιτυχία τη νέα περίοδο. Τα οικονομικά δεδομένα στην δεύτερη τη τάξει εθνική κατηγορία ποδοσφαίρου είναι διαφορετικά. Ενδεικτικά, ο Ηρακλής και η Καλαμάτα που πήραν φέτος την άνοδο από την Super League 2 είχαν μπάτζετ που άγγιξε τα 6,8 και 5,9 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα, ενώ ο Νέστος Χρυσόπουλης που κατάφερε να παραμείνει στην κατηγορία είχε μπάτζετ της τάξης των 2 εκατ. ευρώ.
Γι΄ αυτό και απαιτείται βοήθεια και συσπείρωση από όλους προκειμένου ο ΠΑΣ Πύργος να προχωρήσει και πορευτεί με επιτυχία στο νέο δύσκολο πρωτάθλημα της Super League 2.
Επίσης, από τα πρώτα βήματα που απαιτούνται είναι η βελτίωση των υποδομών στο Δημοτικό Στάδιο Πύργου «Χαράλαμπος Βιλαέτης», το οποίο θα είναι η έδρα της ομάδας και του χρόνου σύμφωνα με την διοίκηση. Για την βελτίωση των υποδομών στο «Χαράλαμπος Βιλαέτης», ο Δήμος Πύργου έχει εξασφαλίσει γύρω στα 1,2 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Μετανάστευσης. Ωστόσο, σύμφωνα με τους πιο ήπιους υπολογισμούς απαιτείται επιπλέον χρηματοδότηση, τουλάχιστον δύο εκατομμυρίων ακόμα.
Σε κάθε περίπτωση, από σήμερα ξεκινά ο σχεδιασμός μίας νέας, ελπιδοφόρας σεζόν για τον ΠΑΣ Πύργος. Μίας σεζόν-ορόσημο για το ηλειακό ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΣ Πύργος, η συνέχεια του Πανηλειακού μας, επιστρέφει στα σαλόνια του εθνικού ποδοσφαίρου!
Ο νέος χάρτης της Super League 2
- ΑΕΛ Νovibet
- Πανσερραϊκός
- Πανιώνιος
- Μαρκό
- Athens Kallithea
- Αστέρας AKTOR B
- Ελλάς Σύρου
- ΠΑΟΚ Β
- Νίκη Βόλου
- Νέστος Χρυσούπολης
- Ολυμπιακός Β
- Αναγέννηση Καρδίτσας
- Πανθρακικός
- Απόλλων Καλαμαριάς
- Ζάκυνθος
- ΠΑΣ Πύργος








