Τώρα που κατακάθισε η σκόνη από την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης μπορούμε να κάνουμε έναν απολογισμό από τις εξαγγελίες τόσο του Πρωθυπουργού όσο και του Πρόεδρου του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και να προτάξουμε τις δικές μας πολιτικές θέσεις.
Τι ακούσαμε λοιπόν από τον Πρωθυπουργό; Επιδόματα για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε, απόδειξη της έλλειψης οραματικής πολιτικής και προτάσεις απορρόφησης των πόρων με μοντέλα της δεκαετίας του ’80. Τι θα συμβεί όταν η Κυβέρνηση θα αδυνατεί να διαθέσει ικανοποιητικά επιδόματα στους πολίτες;
Στην προσπάθειά του να αναδείξει ότι έχει και οικολογικό προφίλ πρότεινε την τοποθέτηση μικρών φωτοβολταϊκών στις ταράτσες σε 250.000 δικαιούχους εκ των οποίων εκτιμάται ότι οι 100.000 απευθύνονται στα νοικοκυριά όταν η Ελλάδα έχει περίπου 3.500.000 κατοικίες χωρίς ηλιακούς και χωρίς φωτοβολταϊκά στις στέγες. Ταυτόχρονα δεν έγινε καμία εξαγγελία για την αναγκαία και μεγάλη αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου. Με τέτοιες εξαγγελίες θέλει να έρθει η πράσινη και δίκαιη μετάβαση και να καταπολεμήσει την ενεργειακή φτώχεια;








