Ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ήταν ο μόνος που μίλησε μετά την κρίσιμη συνάντηση των Big 4.
Οι Βαγγέλης Μαρινάκης, Ιβάν Σαββίδης, Δημήτρης Μελισσανίδης και Γιάννης Αλαφούζος αποχώρησαν από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία χωρίς να κάνουν κάποια δήλωση μετά την κρίσιμη συνάντηση για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Ο υφυπουργός Αθλητισμού, όμως, δέχθηκε να πει δύο λόγια στους δημοσιογράφους που περίμεναν, δίνοντας και το κλίμα για την ατμόσφαιρα που επικρατούσε στη σχεδόν 4ωρη συνάντηση.
«Οι Έλληνες θέλουν ένα καλύτερο και πιο ποιοτικό ποδόσφαιρο. Με αυτή την συνάντηση μπήκε μία σειρά. Η δουλειά δεν σταματά. Έγινε μονάχα μια καλή αρχή και ελπίζω να συνεχιστεί. Είχαμε ένα τετράωρο έντασης, ντέρμπι είχαμε», ήταν τα λόγια του Λευτέρη Αυγενάκη.
Τι έγινε στο 4ωρο έντασης
Βαγγέλης Μαρινάκης, Ιβάν Σαββίδης, Δημήτρης Μελισσανίδης και Γιάννης Αλαφούζος για πρώτη φορά βρέθηκαν στο ίδιο τραπέζι για να συζητήσουν για τα θέματα του ελληνικού ποδοσφαίρου και η ένταση ήταν μάλλον αναμενόμενο ότι θα υπήρχε. Ανάμεσα στους ισχυρούς άνδρες των μεγάλων ΠΑΕ υπήρξαν στιγμές που ειπώθηκαν διάφορα, αλλά χωρίς ποτέ να ξεφύγει η κατάσταση. Προσεχώς, όπως είπε ο εκπρόσωπος των FIFA και UEFA, Χέρμπερτ Χούμπελ, θα υπάρξει νέα συνάντηση με τη συνδρομή των διεθνών ομοσπονδιών και του υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, με στόχο να βρεθούν λύσεις για τα προβλήματα που υπάρχουν. Ένα από τα σημαντικότερα αυτών, αν κρίνουμε από τις συνεχείς διαμαρτυρίες των ομάδων, είναι η διαιτησία και μια λύση που αποφασίστηκε στη συνάντηση είναι το να υπάρχουν περισσότεροι ξένοι διαιτητές από εδώ και πέρα, ενώ οι εκλογές της ΕΠΟ θα γίνουν νωρίτερα και συγκεκριμένα τον Ιούνιο κατά πάσα πιθανότητα, όπως επίσης είπε ο Χούμπελ.
ΠΗΓΗ: News.gr








