Χριστούγεννα!… Μια ευκαιρία να δούμε τι συμβαίνει γύρω μας, να αναλογισθούμε ποια πράγματα δυσκολεύουν τον συνάνθρωπό μας, ποιες ανάγκες έχουν στην καθημερινότητά μας και να προσφέρουμε πραγματική αγάπη με ιδιαιτέρως αλληλέγγυα συναισθήματα.
Είναι μια ευκαιρία να σκεφθούμε όσα περάσαμε και βιώσαμε και να ξεπεράσουμε εμπόδια και καταστάσεις που οι διαδοχικές κρίσεις μας έκαναν να δυσανασχετούμε, να απογοητευόμαστε να αναζητούμε εναγωνίως λύση για τα αδιέξοδά μας.
Όμως η Γέννηση του Χριστού σαλπίζει για άλλη μια φορά την χαρά και πρεσβεύει την ειρηνική συνύπαρξή μας… Είναι το μέγιστο μήνυμα της Γιορτής που μετατρέπει την περίσκεψη σε αισιοδοξία που αντικαθιστά την δυσαρέσκεια και την απογοήτευση με νότα ελπίδας για την επόμενη κίνησή μας.
Και επειδή αντέξαμε πολλά με όσο πόνο ψυχής και αν είχαμε, τα Χριστούγεννα μας καλούν για τη νέα αρχή. Το ξεκίνημα για μια πορεία δημιουργικότητας, σύγκλισης ηρεμίας και εμπιστοσύνης σε όσους ως μπροστάρηδες ανέλαβαν το καλύτερο αύριο με συνέπεια σύνεση και προκοπή !
Χρόνια Πολλά
Καλές Γιορτές









