Γράφει η Στέλλα Αναστασίου
(Μέλος της ΤΕ Ηλείας του ΚΚΕ,
πρόεδρος ΕΛΜΕ Ηλείας,
μέλος του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ)

Η περίπτωση του Εργατικού Κέντρου Πύργου ενδείκνυται για να βγάλουμε και άλλα χρήσιμα συμπεράσματα!!! Στις πρόσφατες εκλογές του Εργατικού Κέντρου Πύργου οι συνδικαλιστές της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κατέβηκαν σε κοινό ψηφοδέλτιο μαζί με χρυσαυγίτες, όλοι μαζί απέναντι στις ταξικές δυνάμεις, στις δυνάμεις που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ!!! Και αυτό το γεγονός βέβαια καθόλου δε μας εκπλήσσει γιατί δεν είναι η πρώτη φορά (και μάλλον ούτε η τελευταία) που όταν οι συνθήκες το απαιτούν κατεβαίνουν στις εκλογές όλοι μαζί ή σε κρίσιμες για το εργατικό κίνημα περιόδους παίρνουν από κοινού αποφάσεις ενάντια στα δικαιώματα των εργαζομένων!!!
Γιατί να πρωτομιλήσουμε;
Για τις πρόσφατες εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών όπου ΔΑΚΕ(ΝΔ)-ΣΥΝΕΚ(ΣΥΡΙΖΑ)-ΠΕΚ(ΠΑΣΟΚ) υλοποίησαν στην ουσία το νόμο Χατζηδάκη νομιμοποιώντας την ηλεκτρονική ψηφοφορία;
Που οι ίδιες δυνάμεις σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, τον περασμένο Οκτώβρη και ενώ 100.000 εκπαιδευτικοί ήταν στους δρόμους εκφράζοντας την αντίθεση τους στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση, πριν ακόμα τα δικαστήρια βγάλουν παράνομη την Απεργία-Αποχή που είχαν κηρύξει οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, τράβηξαν κυριολεκτικά το χαλί κάτω από τα πόδια των εκπαιδευτικών και πήραν από μόνοι τους πίσω την απόφαση για Απεργία;
Ή να ξεχάσουμε το παράδειγμα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας όπου στις τελευταίες αρχαιρεσίες η εκλεγμένη του Δικτύου (ΣΥΡΙΖΑ) προτίμησε να στηρίξει και να ψηφίσει για πρόεδρο του σωματείου την εκλεγμένη με τη ΔΑΚΕ(ΝΔ) και όχι την εκλεγμένη με την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ!
Για τέτοια αγαστή συνεργασία μιλάμε!!!
Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν πολλά και καθημερινά!!!
Καθόλου βέβαια δεν μας εκπλήσσουν όλα αυτά αφού άλλωστε και σε πολιτικό επίπεδο, τα κόμματα που στηρίζουν αυτές τις παρατάξεις μια χαρά τα βρίσκουν!!!
Η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Τσαπανίδου το ομολόγησε άλλωστε απροκάλυπτα ότι: “δεν έχουμε καμία σοβαρή διαφορά μεταξύ μας, κυρίως σε τέτοια σοβαρά ζητήματα” αλλά και ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Γεωργιάδης είπε χαρακτηριστικά: “Η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ συμφωνούν στα μείζονα. (…) Άρα αυτή η συναίνεση έχει επιτευχθεί ήδη”.
Τι παρακολουθούμε τα 4 τελευταία αυτά χρόνια;
Από τη μία, την κυβέρνηση της ΝΔ να συνεχίζει την αντιλαϊκή πολιτική από εκεί που την άφησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Αφού όπως κυνικά λένε: “Το κράτος έχει συνέχεια!!!”
Στην Παιδεία ο νόμος Γαβρόγλου δεν είναι αυτός που υλοποιείται αυτή τη στιγμή με το προσοντολόγιο των αναπληρωτών, το νέο Λύκειο-φροντιστήριο και την Αξιολόγηση (εσωτερική, εξωτερική και ατομική) των εκπαιδευτικών; Με την υπουργό Κεραμέως να έρχεται να τον συμπληρώνει βάζοντας τις δικές τις ιδεολογικές πινελιές.
Ο νόμος καρμανιόλα του Κατρούγκαλου με τις προσθήκες του νόμου Βρούτση δεν είναι αυτοί που τσάκισαν τις συντάξεις και έφεραν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στα 67 με 40 χρόνια δουλειάς;
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν αυτός που προώθησε την απελευθέρωση στον τομέα της ενέργειας με το κλείσιμο λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ, το Χρηματιστήριο Ενέργειας και την πολιτική της πράσινης μετάβασης από όπου η κυβέρνηση της ΝΔ πήρε τη σκυτάλη και το πήγε ένα βήμα παραπέρα;
Τέτοια ανάλογα παραδείγματα υπάρχουν πολλά σε όλους τους τομείς!!!
Την ώρα που «κονταροχτυπιούνται» στη Βουλή, και ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ σκίζουν τα ιμάτιά τους για την χειρότερη κυβέρνηση που εμφανίστηκε ποτέ, στον ίδιο χώρο, το κοινοβούλιο, έχουμε το ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ να έχουν ψηφίσει το 50% και 70% αντίστοιχα των νομοσχεδίων της ΝΔ.
Όλοι μαζί ψήφισαν στο Ευρωκοινοβούλιο την αποστολή όπλων στην αντιδραστική κυβέρνηση Ζελένσκι και συμφωνούν στην επιβολή κυρώσεων στη Ρωσία, τα οποία χρυσοπληρώνουμε καθημερινά.
Όλοι μαζί ψήφισαν την ιδιωτικοποίηση και ΝΑΤΟποίηση των Ναυπηγείων της Ελευσίνας και την ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού.
Όλοι μαζί ψήφισαν να γίνουν μόνιμα τα χαράτσια στην Ενέργεια, εκτοξεύοντας το κόστος για τα λαϊκά νοικοκυριά.
Όλοι μαζί έχουν ψηφίσει τη γενίκευση της καταστολής και των παρακολουθήσεων με στόχο τον “εχθρό λαό” με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ. Και άλλα πολλά…
Από την άλλη, όλοι μαζί απέρριψαν τις προτάσεις του ΚΚΕ που συμφέρουν το λαό, όπως την απαγόρευση των πλειστηριασμών σε κύριες κατοικίες εργατικών-λαϊκών οικογενειών, τώρα θυμήθηκαν φυσικά να ζητούν την αναστολή τους, την επαναφορά και καταβολή του 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης, την κατάργηση του ΦΠΑ στα τρόφιμα και σε είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης και μια σειρά άλλες προτάσεις που έφερε το ΚΚΕ στη Βουλή αλλά όλοι μαζί τις απορρίπτουν.
Πρέπει λοιπόν να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας και να στηρίξουμε το μόνο κόμμα που βρίσκεται και παλεύει δίπλα και μαζί με το λαό. Να δώσουμε δύναμη στη δύναμή μας! Γιατί μόνο με ισχυρό ΚΚΕ υπάρχει ελπίδα!!!








